Algemene Voorwaarden

1. Definities

Klant is koning.
Kollektiv Mead is leverancier.

 

2. Wie zijn we en hoe kun je ons bereiken?

Wij zijn Kollektiv Mead. Als je contact met ons wilt kan dat natuurlijk!


Via mail:                                info@kollektivmead.nl
Via Facebook messenger:    Kollektiv Mead op Facebook
Via de post:                           Televisiestraat 2F Unit 603
                                              2525KD Den Haag

Onze nummers:
KVK:  75340720
BTW: NL001722687B79

 

3. Toepasselijkheid

Deze voorwaarden zijn van toepassing als je iets bij ons koopt of hebt gekocht en hierin staat wat we voor je doen en wat we van jou verwachten.

 

4. Het aanbod

Wij vinden het belangrijk om eerlijk en transparant te zijn, vinden wij niet meer dan logisch eigenlijk.
Daarom vertellen we eerlijk wat iets kost en wat je daarvoor krijgt.
Omdat wij ook maar mensen zijn maken wij ook weleens foutjes. Als een aanbod wel heel duidelijk te mooi lijkt om waar te zijn dan kan dat best zo'n foutje zijn en behouden we het recht voor om van de verkoop af te zien.

 

5. De overeenkomst

Bij elke bestelling krijg je van ons een bevestiging per email.
Daarnaast zorgen we dat je op de hoogte blijft en dat je alle benodigde informatie krijgt. Allemaal heel makkelijk in je mailbox.

 

6. Herroepingsrecht

Heb je je na een bestelling toch bedacht? Geen probleem, kan gebeuren natuurlijk. Je hebt 14 dagen de tijd om je te bedenken en de koop ongedaan te maken. Dat staat zo in de wet, en daar houden we ons natuurlijk aan.
Laat ons even per email weten als je je toch bedenkt. Een reden hoef je niet te geven, maar daar zijn we wel erg benieuwd naar.

 

7. Bedenktijd

Omdat het een voedingsmiddel is, is het natuurlijk niet de bedoeling dat je de fles(sen) openmaakt en proeft of opdrinkt als je je bedenkt. Voor een lege of halflege fles kunnen we natuurlijk niet het volle aankoopbedrag teruggeven.

 

8. Retourneren

Als je binnen 14 dagen hebt aangegeven dat je je bestelling terug wilt sturen, dan sturen we jou een bevestiging van je aanvraag. Je kunt het product dan terugsturen. De verzendkosten daarvan komen helaas wel voor je eigen rekening, we zijn niet zo rijk dat we dat kunnen betalen. Na ontvangst van de producten betalen wij het aankoopbedrag binnen 5 dagen terug.

 

9. De prijs

  1. Wij zijn altijd eerlijk over prijzen en vermelden alle bijkomende kosten.
  2. Alle prijzen zijn inclusief BTW.
  3. Voor verzending betaal je de kosten die wij maken, wij hoeven daar niets op te verdienen.

 

10. Beloftes en garantie

  1. Wat we beloven, doen we. Zo simpel is het. En we zijn altijd eerlijk tegen je.
  2. Je hebt recht op een goed product. Dat is ook de enige soort die wij willen leveren. Is het product toch niet goed? Dan lossen wij dit voor je op. Hierbij volgen we altijd de wet. Maar vaak vinden we het belangrijker dat jij gewoon tevreden bent en doen we extra onze best om daarvoor te zorgen.

 

11. Bezorging en uitvoering

  1. Wij snappen dat je je bestelling zo snel mogelijk in huis wilt hebben. Wij zullen er dan ook alles aan doen om je bestelling zo snel mogelijk te verzenden. We zorgen dat je op de hoogte blijft van de verzending van je bestelling.
  2. Houdt er rekening mee dat we niet elke dag aanwezig zijn. Het kan heel af en toe wel eens voorkomen dat het een paar dagen duurt voor we je bestelling kunnen versturen.
  3. Mochten wij je bestelling toch niet kunnen leveren, dan krijg je natuurlijk je geld terug of bieden we je een alternatief aan.
  4. Als jouw bestelling beschadigd of kwijt raakt, dan lossen wij dat zo snel mogelijk voor je op.

 

12. Klachten

We hopen het niet natuurlijk, maar mocht je een klacht hebben dan nemen we die serieus en gaan we die voor je oplossen.

  1. Laat het ons zo snel mogelijk weten als je een klacht hebt en omschrijf de klacht zo duidelijk mogelijk. Dan kunnen we je het beste helpen.
  2. Je krijgt uiterlijk binnen 2 werkdagen een antwoord van ons. We lossen het gelijk voor je op, of je hoort van ons hoe lang we nodig hebben om het op te lossen.

 

13. Geschillen

Als we er samen toch niet uitkomen (en dat lijkt ons heel sterk, maar toch) dan kun je besluiten contact op te nemen met de volgende instanties:

 

14. Als laatste

Dit waren onze algemene voorwaarden. Als we daar iets in veranderen dan zul je dit terug vinden op onze website.

 

Algemene Voorwaarden Nederlandse Thuiswinkel Organisatie